Дизельна електростанція Dalgakiran DJ138BD-UA
Вихідна потужність | Од. вим. | Значення |
Резервна потужність | kVA / kW | 138 / 110 |
Номінальна потужність | kVA / kW | 125 / 100 |
Розмір | Ш х Д х В | Вага, кг | Паливний бак, л | Звук, дБ |
В капоті | 1100 х 3300 х 1691 | 2170 | 260 | 69 |
Постійна потужність | Резервна потужність | Номінальна потужність |
Максимальна потужність, яку генераторна установка здатна видавати безперервно при середньому навантаження до 100%. Перевантаження не допускається. | Потужність при змінному навантаженні протягом обмеженого часу. Робота в протягом 200 годин на рік при середньому навантаженні 70%. Використовується в якості резервного живлення при відключенні мережі. Перевантаження не допускається. | Постійна потужність при змінному навантаженні. Середнє навантаження не повинна перевищувати 70%. Допускається 10% перевантаження протягом 1 години кожні 12 годин. |
Двигун | Од. виміру | Значення |
Виробник | BAUDOUIN | |
Модель | 6M11G150/5 | |
Кількість циліндрів | 6 | |
Розташування циліндрів | Рядне | |
Об’єм | л | 6,75 |
Хід поршня | мм | 130 |
Діаметр циліндра | мм | 105 |
Ступінь стиснення | 18:1 | |
Аспірація | TURBOCHARGED AND AFTERCOOLED | |
Регулятор | Електронний | |
Система охолодження | Рідинна | |
Об’єм ОР | л | 17 |
Об’єм мастила | л | 17 |
Електрична система | Вольт | 12 |
Швидкість / Частота 50 Hz | Об/хв | 1500 rpm/ 50 Hz |
Повна потужність двигуна (Standby 50 Hz) | кВ | 140 |
Витрата пального при навант. %110 ESP 50Hz | л/год | 33,4 |
Витрата пального при навант. %100 PRP 50Hz | л/год | 30,4 |
Витрата пального при навант. %75 PRP 50Hz | л/год | 23,1 |
Витрата пального при навант. %50 PRP 50Hz | л/год | 15,97 |
Температура вихлопу на виході 50Hz | °C | 550 |
Потік вихлопних газів 50 Hz | м3/хв | 23,65 |
Потік повітря для горіння 50 Hz | м3/хв | 8,76 |
Потік охолоджуючого повітря 50Hz | м3/хв | 304,5 |
Генератор | Од. виміру | Значення |
Виробник | CG POWER (CROMPTON GREAVES) | |
Модель | G1R250SD | |
Кількість фаз | 3 | |
Коефіцієнт потужності | 0,8 | |
Кількість підшипників | Один | |
Кількість полюсів | 4 | |
Кількість дротів | 12 | |
Регулювання напруги (сталий режим) | ± %1 [значення постійного режиму, швидкість (-%2) ile (+%5) між і CosØ=0,8-1] | |
Клас ізоляції | H | |
Ступінь захисту | IP 23 | |
Система збудження | Безщіткова | |
Тип з’єднання | З’єднання зіркою | |
Повний коеф. гармонік – без навант. | < %2,5 | |
Частота | Hz | 50 |
Вихідна напруга 50 Hz | VAC | 230 / 400 |
Номінальна потужність (у резервному режимі) 400_50 Hz | kVA | 137,5 |
Комплектація | |
Дизельний двигун BAUDOUIN | ● |
Альтернатор CG POWER (CROMPTON GREAVES) | ● |
Радіатор для охолодження двигуна | ● |
Акумуляторні батареї з кабелями і клемами | ● |
Електронний стартер | ● |
Зарядний генератор для акумуляторних батарей | ● |
Автоматичний підзаряд акумуляторних батарей | ● |
Автономний підігрів охолоджуючої рідини (-30 до +40°С) | ● |
Промисловий глушник в середині капоту | ● |
Захисний трьохполюсний автоматичний вимикач | ● |
Автоматична мікропроцесорна панель керування | ● |
Кнопка аварійної зупинки ДЕС над панеллю керування | ● |
Система аварійно-попереджувальної сигналізації | ● |
Шумозахисний всепогодний кожух | ● |
Заправлена маслом та антифризом | ● |
Повітряний, масляний, паливний фільтр на стаціонарних місцях кріплення | ● |
Кріплення в верхній частині капота для завантаження/розвантаження ДЕС | ● |
Моніторинг | ○ |
Причеп | ○ |
Фарбування в інший колір | ○ |
Стандартна комплектація: ● | Опціонально: □ | Додаткова комплектація: ○ |