Дизель-генераторна установка CUMMINS для єдиного в Україні рейкошліфувального поїзда

Компанія «Далгакиран компресор Україна» виконала поставку і ввела в експлуатацію дизель-генераторну установку на єдиному в Україні рейкошліфувальному поїзді РШП-48К для філії АТ «Укрзалізниця».
У грудні 2019 року філія «Центр по ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця» звернулася в компанію «Далгакиран» для заміни старого дизельного генератора рейкошліфувального поїзда. Складність вирішення поставленого завдання полягала в тому, що РШП-48К є єдиним в Україні і подібні заміни дизель-генераторних установок раніше не проводилися.
Після аналізу принципів роботи рейкошліфувального поїзда, розрахунку необхідних потужностей і напруги, фахівцями «Далгакиран компресор Україна» була обрана дизельна електростанція CUMMINS C1250D6 (Великобританія) з напругою 460 В і нестандартною для України робочою частотою 60 Гц. Вона була встановлена в якості постійного і основного джерела живлення в тягово-енергетичну секцію поїзда для забезпечення руху в транспортному і робочому режимах, а також для живлення електродвигунів шліфувальних головок.

Потужність силового агрегату CUMMINS C1250D6:
- постійна: 1298 кВт;
- пікова: 1559 кВт.
З метою скорочення витрати палива на стоянках електроживлення надходить від допоміжного дизель-генератора CUMMINS потужністю 167 кВт (постійна).
Завдяки поєднанню основного і допоміжного дизель-генераторів вдалося домогтися необхідних потужностей для забезпечення швидкості руху поїзда в різних режимах:
- транспортному – 80 км/год;
- вимірювальному – 10 км/год;
- робочому – до 8 км/год.
Фахівцями «Далгакиран компресор Україна» були проведені всі необхідні випробування і в лютому 2020 року здійснено введення в експлуатацію дизельної електростанції CUMMINS C1250D6 на рейкошліфувальному поїзді РШП-48К. За час експлуатації встановлене обладнання CUMMINS повністю впоралося із поставленими завданнями, задовольнивши всі вимоги Замовника.
Керівник проекту: Віталій Горбунов


Залишити відповідь