Три причини для підвищення кваліфікації
План продажів – орієнтир, який задає темп робіт менеджеру з продажу в будь-якій компанії. Це показник і є визначальним при оцінці діяльності фахівця. Зростання потенційних можливостей фахівця і розширення зручностей клієнтів при роботі з таким менеджером укласти в будь-які чисельні показники складно. Зазвичай компанії, що розвиваються, проводять ряд заходів і використовують систему матеріального стимулювання працівників, щоб підвищити кваліфікацію персоналу. У нашому випадку все відбулося дещо по-іншому. Ініціатором розширення області професійних знань став сам менеджер.
«Я зацікавився частотними перетворювачами приблизно півроку назад, – розповів Роман Мельник. – У мої безпосередні обов’язки входить продаж дизельних електрогенераторів, а знання з перетворювачів – це розуміння нюансів супутнього обладнання». Ці відомості не є обов’язковими для фахівців з продажу генераторів. Однак розуміння подробиць роботи частотних перетворювачів допомогло Роману збільшити продажі генераторів Далгакіран. «Тепер я можу запропонувати клієнтам більш гнучкі рішення. В результаті у мене стали більше купувати», – відзначив зміни Роман. В результаті від підвищення кваліфікації фахівця у виграші виявилися три сторони:
– клієнти отримали більш якісне та кваліфіковане обслуговування;
– компанія розширила число своїх клієнтів, підвищила свій престиж у замовників, і отримала більш грамотного працівника;
– фахівець збільшив продуктивність своєї роботи.
Залишити відповідь