Якість обслуговування
Компанія «Далгакиран» пропонує своїм Клієнтам не тільки якісну продукцію широкого цінового діапазону, але і висококласний сервіс. З метою підтримання належного рівня обслуговування компанія веде постійний моніторинг якості роботи свого персоналу. Ми прагнемо зробити спілкування клієнта з менеджерами, сервісними інженерами, працівниками бухгалтерії – іншими словами, з будь-якими співробітниками «Далгакиран», зручним і приємним.
НАША МЕТА – НЕ ЗАДОВОЛЬНИТИ ПОТРЕБИ, А ПЕРЕВЕРШИТИ ОЧІКУВАННЯ!
Для вдосконалення системи управління якістю обслуговування, ми потребуємо Вашої допомоги. Оперативний зворотний зв’язок дозволить нам швидко усунути можливі організаційні недоліки і скорегувати роботу персоналу.
Якщо у Вас виникли проблеми чи питання, ми хочемо про них знати. Нас особливо цікавить Ваша оцінка професіоналізму, комунікабельності, оперативності менеджерів, сервісних інженерів та інших співробітників компанії «Далгакіран», з якими Ви спілкуєтеся.
Для того, щоб повідомити нам про будь-які виниклі проблеми, будь ласка, скористайтеся формою зворотного зв’язку в розділі “Контакти”.
Заради наших Клієнтів ми:
- Щороку розширюємо мережу філій і сервісних центрів у великих містах України, щоб завжди бути поруч.
- Постійно підвищуємо кваліфікацію наших менеджерів.
- Регулярно стажуємо наших сервісних інженерів на заводах-виробниках.
- Підтримуємо великий запас оригінальних запасних частин і витратних матеріалів на складах сервіс-центрів «Далгакиран».