Головна сторінка>Про компанію>Якість обслуговування

Якість обслуговування

Качество обслуживания

Компанія «Далгакіран» пропонує своїм Клієнтам не тільки якісну продукцію широкого цінового діапазону, але і висококласний сервіс. З метою підтримання належного рівня обслуговування компанія веде постійний моніторинг якості роботи свого персоналу. Ми прагнемо зробити спілкування клієнта з менеджерами, сервісними інженерами, працівниками бухгалтерії - іншими словами, з будь-якими співробітниками «Далгакіран», зручним і приємним.

НАША МЕТА – НЕ ЗАДОВОЛЬНИТИ ПОТРЕБИ, А ПЕРЕВЕРШИТИ ОЧІКУВАННЯ!

Для вдосконалення системи управління якістю обслуговування, ми потребуємо Вашої допомоги. Оперативний зворотний зв'язок дозволить нам швидко усунути можливі організаційні недоліки і скорегувати роботу персоналу.

Якщо у Вас виникли проблеми чи питання, ми хочемо про них знати. Нас особливо цікавить Ваша оцінка професіоналізму, комунікабельності, оперативності менеджерів, сервісних інженерів та інших співробітників компанії «Далгакіран», з якими Ви спілкуєтеся.

Для того, щоб повідомити нам про будь-які виниклі проблеми, будь ласка, скористайтеся формою зворотного зв'язку в розділі "Контакти".

Заради наших Клієнтів ми:

- Щороку розширюємо мережу філій і сервісних центрів у великих містах України, щоб завжди бути поруч.

- Постійно підвищуємо кваліфікацію наших менеджерів.

- Регулярно стажуємо наших сервісних інженерів на заводах-виробниках.

- Підтримуємо великий запас оригінальних запасних частин і витратних матеріалів на складах сервіс-центрів «Далгакіран».